Status
Inte öppen för fler kommentarer.
D_a_g_g skrev:
@kumlaekeby ska du inte skicka förfrågan till vesternet?
Är mer inne på att hålla oss på den svenska marknaden, lättar ifall nåt skulle strula till sig.

KumlaEkeby skrev:
Är mer inne på att hålla oss på den svenska marknaden, lättar ifall nåt skulle strula till sig.
Sant. Tänkte mest på att många haft positiva erfarenheter från vesternet i in da haus tråden.

Om inte så kan det ju vara bra för benchmark mot de svenska priserna. Just a thought. :)

• Gilla
Credde
  • Laddar…
Hej

Kommer in lite sent i tråden men skall byta all elektronik i lägenheten 90 m2.
Så behöver allt - kan man fortfarande hänga på offerten?

Har redan fått in en offert nu men avvaktar till de övriga butikerna lämnat sina.
En del av er har skickat pm på vad ni förväntar er för XX% i rabatt och det är jag tacksam för att ni gör i PM och inte i tråden, då butikerna kan läsa det.
Men det är bra för då har jag lite att gå på vad ni förväntar er :).

Men man måste ju också tänka på att man inte blint tittar på hur mycket procent rabatt vi får i respektive butik.
För butik A kanske ger oss mer procent i rabatt men butik B ligger redan lägre i sina priser så då spelar det ju inte någon roll om butik A ger oss 5% mer i rabatt mot Butik B.
Ta t.ex wall pluggen som dom flesta butiker ligger på ungefär samma pris på dvs runt 530-550:- , men vissa butiker ligger dock så högt som 600:- för den.

Men jag skrev upp allas priser i ett Excel dokument innan jag började så jag har väldigt bra översikt på hur läget ser ut med deras priser på respektive produkt och kan snabbt slå in eventuell rabatt och få en överblick vem som har det bästa slutpriset. :)!

• Gilla
Credde och 1 till
  • Laddar…
bompa skrev:
Hej

Kommer in lite sent i tråden men skall byta all elektronik i lägenheten 90 m2.
Så behöver allt - kan man fortfarande hänga på offerten?
Bara att du drar iväg ett PM till mig vad det är du vill ha så sammanställer jag det :).

D_a_g_g skrev:
Sant. Tänkte mest på att många haft positiva erfarenheter från vesternet i in da haus tråden.

Om inte så kan det ju vara bra för benchmark mot de svenska priserna. Just a thought. :)
Jo väldigt sant att många varit positiva till dom så tanken har funnits i bakhuvudet att dra iväg nåt till dom också.
Får fundera på det under kvällen.
Vesternets ordinarie priser ligger väldigt nära priserna som dom svenska butikerna har.
Men dom har haft en hel del trevliga promotions som varit öppna för allmänheten som dessutom varit med frifrakt även till Sverige :).

Kommer du redovisa resultatet i tråden innan beställning?

Nyfniken skrev:
Kommer du redovisa resultatet i tråden innan beställning?
Ja så länge butiken tycker det är ok att jag skriver det öppet i tråden :)!
Jag har flaggat också för att blir rabatten tillräckligt bra så kommer nog en del att plussa på lite till på sina ordrar.

Absolut så är det ju. Har redan hittat några grejor som jag inte fick med på min första vända till dig så en rabatt kod så man kan plocka ihop sin egen beställning hos butiken sedan vore ju kanon. :D

Johan_A_M
Ok, har bestämt mig, med reservation för att jag lägger på ytterligare om det blir bättre rabatt än jag vågar hoppas :)

1 Home Center 2
10 Wallplugs
3 Brandvarnare
3 Översvämningsskydd

Har precis messat en god vän som är på jobbresa i Hong Kong och som jag vet har varit intresserad med, hör av mig inom ett dygn med hans eventuella beställning.

Tack för att du fixar med detta!

Johan

• Gilla
KumlaEkeby
  • Laddar…
Hej,

Är intresserad av 3st dimmers, 5st dubbel, 1st enkel, 1st universal, 1st rök, 1st vatten, 2 pluggar

jan_banan skrev:
Hej,

Är intresserad av 3st dimmers, 5st dubbel, 1st enkel, 1st universal, 1st rök, 1st vatten, 2 pluggar
Noterat Jan skriver upp det!
Inväntar några offerter så det är lungt att hänga på fortfarande. Tror inte den som får leverera gråter av en ännu större beställning :).

Hej. Du får gärna sätta upp nedan för mig också! Bra initiativ! Ok? Petter
4 st Fibaro dimmers
1 st Dimmers by pass
2 st insatsbrytare 2*1,5

• Gilla
KumlaEkeby
  • Laddar…
Och gärna ytterligare en insatsbrytare 2* 1,5 Fibaro till min beställning ovan. Thanks

• Gilla
KumlaEkeby
  • Laddar…
Om beställning blir efter löning så lär jag lägga till några enheter till om det går :-)

• Gilla
KumlaEkeby och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.