Ja mäklare har i princip inget ansvar, och köparen har väldigt stort ansvar.

Men jag skulle definitivt ha konfronterat mäklaren och klagat. Det är skillnad på att svara jag vet inte, vs det är ingen avgift. De förmedlar inte bingolotter utan fastigheter, och borde inte få vara hur slarviga som helst.
 
Vill bara meddela att mäklaren och jag är överrens om ersättning som skall utbetalas.
Vet själv hur irriterande det är när man läser trådar där man ej får reda på hur det slutade.
 
  • Gilla
ginnfilt och 7 till
  • Laddar…
Fint att ni hittade en lösning.

Kan du säga vilken nivå det handlar om?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.