Tanken är att jag ska ansluta till en VA-anläggning sok ägs av en samfällighet.
Anläggningen är drygt 20 år gammal och är ansluten till det kommunala nätet.
Är det någon här inne som har gjort något liknande?
Vad är ett rimligt pris för att ansluta sig till samfälligheten?
Vill kommunen också ha betalt?
/drummie