Upptäckte idag att det dykt upp saltutfällning i betonggolvet i garaget. Syntes nära garageporten, om det kan ha nån inverkan. Är som en kulvert under som inte har någon större funktion. Ventileras med uteluft. Blir väl lite som en nersänkt krypgrund. Skulle ha fyllts igen med jord eller nånting egentligen.

Läste i en annan tråd att det kan vara tecken på att betongen kan vara i dåligt skick. Lite olustigt om man ska våga ha bilen där. Så den inte rasar ner en vacker dag..
 
Är det inte salter som följer med bilen in i garaget?
 
  • Gilla
sinclairhacker
  • Laddar…
Demmpa Demmpa skrev:
Är det inte salter som följer med bilen in i garaget?
Har inte haft bilen där sen i höstas. Har fått lov att belamra utrymmet med div grejor från renovering. Men när bilen ska tillbaka är det uu frågan hur betongen är i för skick. Huset är sen 60 talet
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.