Det hus som vi tänker köpa har visat sig ha salthaltigt vatten i brunnen (över gränsvärdena men inte otjänligt). Finns det någon som har erfarenhet om hur man ska gå tillväga för att undvika/åtgärda detta? Brunnen är borrad, 70 meter, Mälardalen. Filtrena är ju tydligen väldigt dyra...
