Hej !
Vi ska bygga nytt fritidshus och tänker sälja det fritidshus som idag ligger på tomten. Någon som har någon idé hur man går tillväga för att sälja för avhämtning ? Skulle ni lägga ut det på Blocket eller vilken kanal ska man använda ? Det är en liten stuga på 39 kvm belägen utanför Varberg.