Fast i Tyskland är det mest där man har anslutning till gasnätet. Gasol på flaska har jag då aldrig sett i Tyskland för genomströmningsvärmare.
Jag (vi) brukar hyra ett hus i Provence, fastboendehus, där både spis och varmvatten drivs av gas per 20 litersflaska. Funkar klockrent. Elström är mycket dyrt.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.