S seniorkonsult skrev:
Saknas tillräcligt stor säkring så finns gasolalternativet. Används i Frankrike och Tyskland och funkar bra.
Gasvärmaren går igång när du öppnar blandaren.☺️
 
Fast i Tyskland är det mest där man har anslutning till gasnätet. Gasol på flaska har jag då aldrig sett i Tyskland för genomströmningsvärmare.
 
T Thomas_Blekinge skrev:
Fast i Tyskland är det mest där man har anslutning till gasnätet. Gasol på flaska har jag då aldrig sett i Tyskland för genomströmningsvärmare.
Jag (vi) brukar hyra ett hus i Provence, fastboendehus, där både spis och varmvatten drivs av gas per 20 litersflaska. Funkar klockrent. Elström är mycket dyrt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.