D
Hej.

Följer fler och fler trådar här på forumet. Men allt som oftast ebbar de ut i diskussioner som inte helt är intressanta och med dagens notifikationer. blir det ganska snabbt tröttsamt.
Skulle vilja ha ett alternativ som ger mig en notifikation när trådskaparen svarar i tråden. På så sätt kan man hålla koll på när det kommer uppdateringar utan att behöva läsa varje inlägg.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.