Hej.
Följer fler och fler trådar här på forumet. Men allt som oftast ebbar de ut i diskussioner som inte helt är intressanta och med dagens notifikationer. blir det ganska snabbt tröttsamt.
Skulle vilja ha ett alternativ som ger mig en notifikation när trådskaparen svarar i tråden. På så sätt kan man hålla koll på när det kommer uppdateringar utan att behöva läsa varje inlägg.