1 648 221 läst ·
14 729 svar
1648k läst
14,7k svar
Saker som vi glömt bort att de har funnits
Diversearbetare
· Göteborg
· 10 704 inlägg
Idag var det dags igen, de moderna slangarna spricker efter några få månader och enligt lagen om alltings inneboende jävlighet när man är som längst hemmifrån. Verkar vara så på flera fabrikat, Lidl, Clas Ohlson med flera.J JohanLun skrev:Det märkliga är att gamla däck (gummi i allmänhet) kan vara i jättebra skick fast däcken är 40 år gamla. Medan ett par år gamla grejor är helt spruckna. Jag trodde detta mest gällde billiga cykeldäck, men jag har två däck (michelin) på min bil från 2019 som sannolikt är från 2019 och de har massor av små torrsprickor.
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 393 inlägg
Jag köper slang från schwalbe, brukar vara normala anledningar till punka på dem.
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 393 inlägg
Jag köper ett lager varje gång jag handlar från bike discount, kostar väl 20-30kr för en slang.B Bitterhetsakademin skrev:
Har vevat fram många meter korv på en sådan, tillsamman med mamma under årens lopp. Vanligt att köpa en halv gris och ordna till alla köttbitar till lagom förpackningar , samt att det blev korv för det som var kvar.B Bitterhetsakademin skrev: