1 750 041 läst ·
15 782 svar
1750k läst
15,8k svar
Saker som vi glömt bort att de har funnits
Hittade denna på jobbet. Passar bra som motpol till wokemännens ideal.
Här ligger en TV:spelande 08:a risigt till om hen vill bli en riktig karl! 😆
Ingen nämnd. Ingen glömd!😊
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Här ligger en TV:spelande 08:a risigt till om hen vill bli en riktig karl! 😆
Ingen nämnd. Ingen glömd!😊
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 704 inlägg
Tur att jag inte heter Karl och därmed inte behöver följa dendär listan.
4-9 konsumeras här.
4-9 konsumeras här.
Besserwisser
· Västra Götalands
· 11 210 inlägg
Men snälla nån. Stor karl med gevär lyckades rädda sin familj från anfallande livsfarlig best på 100 gram.lars_stefan_axelsson skrev:
-Hur gick det till. Berätta! -Jag blev paralyserad av skräck men lyckades ändå slita fram geväret och skjuta instinktivt, direkt från höften. Träff direkt!
Nä du. Riktiga karlar dödar Grizzlybjörnar med bara händerna för att föda sin familj.
Besserwisser
· Västra Götalands
· 11 210 inlägg
Antar att jag inte är någon riktig karl. När det är dags att fylla frysen åtlar jag på utanför sovrumsfönstret på kvällen och sätter ut rörelsevakten. Sen när larmet säger till så går jag upp, puttar försiktigt upp fönstret och ser efter om någon av grisarna är lämplig. Är det så är det bara lyfta bössan och sen klä på sig för att ta reda på fläsket.
Ja, lite trikiner ska ju en riktig karl tåla.Kapsyl skrev:
Antar att jag inte är någon riktig karl. När det är dags att fylla frysen åtlar jag på utanför sovrumsfönstret på kvällen och sätter ut rörelsevakten. Sen när larmet säger till så går jag upp, puttar försiktigt upp fönstret och ser efter om någon av grisarna är lämplig. Är det så är det bara lyfta bössan och sen klä på sig för att ta reda på fläsket.