Kan inte heller förstå folk som klagar över att det inte ser ut som en homestyling...
Nåja - jag tyckte det var jättefint! Att kaklet har mörka skarvar sticker lite i mina ögon, men jag tycker hemskt mycket om luckorna och att ni har satt fast någon sorts lyse under golvskåpen var ju hur tufft som helst!
Bra jobbat!
 
tycker att det blev sjukt snyggt i alla fall.....
 
Vilken skillnad! Men nog ska det väl vara luckor även vid diskhon ;)? En sak som jag inte fattar är varför det skall vara omöjligt att få de eländiga taklampseldosorna på rätt ställe? Hur många hem har ni varit in i där man inte har en sladd längs taket? Kunde kanske vara snyggare i detta fall att täcka dem med en liten kabellist eller åtminstonde klamra sladden så den inte är som en mask. Annars fint! Jag tycker då visst inte att vitvarorna måste bytas...å om det där är stökigt så har ni inte varit hemma hos oss ;D
 
Jag tycker det var helt rätt med mörk fog. Snyggt!

/Elin
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.