22 326 läst ·
34 svar
22k läst
34 svar
Sågklinga till Bosch GTS 10 XC
Hänger på tråden lite =)
Är det någon som testat Axcalibers premiumklingor?
Axcaliber tycker jag har generellt bra kvalitét och de där är ju inte billiga.
Men stomtjockleken är 2.3 vilket ju är på gränsen för vad bosch rekommenderar med orginalklyvkniven.
Någon som har några tankar där?
Är det någon som testat Axcalibers premiumklingor?
Axcaliber tycker jag har generellt bra kvalitét och de där är ju inte billiga.
Men stomtjockleken är 2.3 vilket ju är på gränsen för vad bosch rekommenderar med orginalklyvkniven.
Någon som har några tankar där?
Dags för mig att köpa fintandat! Nu när du haft klingan i några månader, tycker du att den håller kvaliteten fortfarande?Gri11en skrev:
Klicka här för att svara