8 157 läst ·
19 svar
8k läst
19 svar
Såga i eternitplattor - efterbehandling?
Jag inser nu i efterhand att det var möjligt att misstolka mitt svar. Man ska såklart inte kasta eternitplattor, men de ska lämnas in till därför anvisad inlämmningsställe enligt de anvisningar som gäller där.Magnus E K skrev:
Jag känner mig lite dumt att jag inte skrev det direkt.
Bra att vi inte bor i USA, för då hade jag fått ett skadeståndskrav av några miljoner.
Klicka här för att svara