2 704 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Så var det nu klart :-)) äntligen!
Idag har vi kommit till skott, avtal ska skrivas under när det kommer på posten
)
Denna tid har varit en bergochdalbana får jag säga, det är mycket att tänka på när man ska köpa hus.
Det har stötts och blötts med många husbyggare så man är ganska varm i kläderna... och många tusenlappar fattigare... men det blir kanon när huset väl är på plats!
Det blev ett Vallsjöhus!
Mvh
Veronica
Denna tid har varit en bergochdalbana får jag säga, det är mycket att tänka på när man ska köpa hus.
Det har stötts och blötts med många husbyggare så man är ganska varm i kläderna... och många tusenlappar fattigare... men det blir kanon när huset väl är på plats!
Det blev ett Vallsjöhus!
Mvh
Veronica
Det är bara att gratulera! Står själv i startgroparna för husbygge men har inte skrivit något kontrakt ännu. Ska bygga ett 1½planshus med en lokal leverantör. 
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Verkar vara Blekinge.
Isfria vintrar, segling året om. Underbart!
Stort grattis!
//KoW
Isfria vintrar, segling året om. Underbart!
Stort grattis!
//KoW
Klicka här för att svara
