Till hösten kommer vårt växthus att stå klart, äntligen! Sonen Gustaf planerar redan vad han ska plantera. Han ska odla sparris, tomater och rödbetor. Själv är jag mest intresserad kryddväxterna och blommorna. Längtar ...
Sånt här växthus ska vi ha. Det är ”Solsidan” från Rosenberg Wase:


Du kan läsa blogginlägget här: Så många fina växthus
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.