Kollade faktiskt prognosen för december månad, typ 2kr/kWh ser det ut att landa på när man räknar in elnätet. Är väll inget att hänga upp sig på?

Foliehatten3
L Lutte skrev:
Kollade faktiskt prognosen för december månad, typ 2kr/kWh ser det ut att landa på när man räknar in elnätet. Är väll inget att hänga upp sig på?
En prognos ja. Men hur verkligheten blir är en annan sak.

• Gilla
Oldboy
  • Laddar…
Jag är förvånad över att många som klagar på elpriset av mycket att döma fortfarande sympatiserar med partierna som avvecklade kärnkraftverk.

• Gilla
PrNyst och 3 till
  • Laddar…
Inte orolig, bara att vänta och se.
Nuvarande prognos för en av våra fastigheter gällande förbrukning utifrån idag.
Prognos för elförbrukning december 2025: 595 kWh, vilket är 16% lägre än samma månad föregående år.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

J Jochi skrev:
Jag är förvånad över att många som klagar på elpriset av mycket att döma fortfarande sympatiserar med partierna som avvecklade kärnkraftverk.
Dom kanske inte tycker elpriset är allena avgörande för vilket parti de röstar på? Jag tror många väljare har svårt att hitta ett parti som har önskvärd politik på alla områden och tvingas väga lite för och emot.

• Gilla
BirgitS
  • Laddar…
BirgitS
L Lutte skrev:
Nu gjordes undersökning kring 20 november och finns det någon prognos för januari och februari som brukar vara de kallaste?

• Gilla
Jochi
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Nu gjordes undersökning kring 20 november och finns det någon prognos för januari och februari som brukar vara de kallaste?
Denna är också från november men avser hela vintern
Ny teknik

S Skopan skrev:
Dom kanske inte tycker elpriset är allena avgörande för vilket parti de röstar på? Jag tror många väljare har svårt att hitta ett parti som har önskvärd politik på alla områden och tvingas väga lite för och emot.
Så är det nog. Bidrag väger tungt

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.