Okei....efter ett tags betänkande om jag skulle våga visa mitt projekt på nätet, så gör jag det här nu. Mitt duschrum blev, efter ca 3-4 månader så här. Första gången jag gjorde allt själv......
Riktigt svårt att ta bilder på ett så litet duschrum, men förhoppningsvis en liten glimt.

// Opticruise
 
  • dusch1.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • dusch2.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • dusch3.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • dusch4.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
och här kommer några bilder på resultatet.
Tack alla ni här på forumet som hjälpt mig med tips , Joh_H och Mattias plus alla andra......
 
  • dusch5.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • dusch6.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Snyggt. :)
 
Kanonfint. Kommer duschhörnan möjligen från Silvan? Vi funderar på att köpa den :)
 
Japp....duschhörnan kommer från Silvan. Den var lite knepigt att montera då monterings-
anvisningens bilder delvis var till en annan modell. Blev mycket vrida och vända för att pröva sig fram. Men, nu när den är på plats känns den riktigt bra.
// Opticruise
 
Snyggt! Vi har också tänkt oss liknande kakel/klinker lösning, vitt kakel med några rader mörkgrått klinker gå upp på väggarna.

/ Cedrix
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.