2 642 läst ·
18 svar
3k läst
18 svar
Så fort jag klickar "gilla" så börjar jag bevaka ämnet med epost
Administrator
· Skåne
· 6 823 inlägg
Nej, felet är ännu inte fixad eftersom fixen kommer komma i samband med en del andra fixar och förbättringar och just nu har vi hittat ett annat fel som stannat upp publicerandet.ullberg skrev:
Ser dock i din profil ullberg att du har inställningen "Veckovisa meddelanden via e-post" så kanske inte får mail om det förrän ditt veckomail skickas till dig. Det normala är annars att man får mail direkt.
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 4 026 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 4 026 inlägg
Jag ställde just om den inställningen (det stod "direkt" innan jag började läsa denna tråd), men som en extra kommentar kan jag då säga att jag även efter den ändringen fått mail direkt på de trådar jag faktiskt bevakar.
(så ändringen verkar inte haft någon effekt)
EDIT: jag ser nu att det inte påverkar gamla bevakningar, alla mina nya står det veckovis på, och de gamla står det omedelbart. Så det kan säkert stämma som Per skriver. (Spelar praktiskt ingen större roll då jag ändå låter mailservern städa undan dem till speciell mapp...)
(så ändringen verkar inte haft någon effekt)
EDIT: jag ser nu att det inte påverkar gamla bevakningar, alla mina nya står det veckovis på, och de gamla står det omedelbart. Så det kan säkert stämma som Per skriver. (Spelar praktiskt ingen större roll då jag ändå låter mailservern städa undan dem till speciell mapp...)
Redigerat:
Administrator
· Skåne
· 6 823 inlägg
Nu har vi fixat buggen som gjorde att man bevakade när man gillade.
Klicka här för att svara