När vi planerade inför våran renovering så tyckte jag att det var intressant att läsa OCH se bilder på badrumsrenoveringar. Så nu känner jag nästan att jag behöver betala tillbaka
genom att visa bilder på vårat färdiga resultat. Dessutom så kunde det ibland vara skönt att bara se att något som ser ut som ett katastrofområde :eek: faktiskt kunde bli färdigt någon gång
.
Från början ett fuktskadat badrum från början av -70 talet.
Från början ett fuktskadat badrum från början av -70 talet.
Hahaha, ursäkta!! Ett tecken på att man lever i ett renoveringsobjekt, sitter här i lugn och ro och bifogar bilder på vårat nya badrum...nej, det är inte färdigt även om det kan verka så när det inte kom några fler bilder ;-), samtidigt som mannen är utanför fönstret och byter panel, yttersyllar och tilläggsisolerar. Helt plötsligt så rasar en spegel ner och lyckas kapa en kabel till modemet rakt av...:-O, men nu är den bytt och jag gör ett nytt försök... ;-)
Vårat badrum har nu tagit klivet från 70-talet och in i 2000-talet.
Rummet är 160x240 stort (eller litet).
Vårat badrum har nu tagit klivet från 70-talet och in i 2000-talet.
Rummet är 160x240 stort (eller litet).
Snyggt!
Klicka här för att svara









