Nån som har tips på hur jag löser detta? Ska man skarva bjälken från där den är frisk? Har inte öppnat upp för att se hela än. Renoverar min gamla glasveranda, har varit en läcka från plåttaket. Som isolering är det spån. Är det bästa att såga upp innertaket och gå den vägen? Vilken typ av isolering rekommenderar ni sen? Ska jag återanvända spånen?

IMG_20160424_152134.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


IMG_20160424_152359.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Uppdatering, så här ser det ut när jag öppnat upp taket, bjälken var inte drabbad så värst långt in, däremot va sponten mellan plåten och bjälkarna rätt hårt drabbad.
IMG_20160426_155404.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.