Lite malplacerat förmodligen:
"Mest lästa"-rutan har lockat lurat mig till en del onödiga återupplivningar av jättegamla, döda trådar.
Bland annat därför undrar jag om det finns någon möjlighet att lägga en blänkare under gamla, avstannande trådar med budskap typ:
"Denna tråd är tokgammal. TS är förmodligen färdig med sitt badrumsprojekt sedan fem år tillbaka och ointresserad av din åsikt. Är du säker på att du vill posta här och inte starta en ny tråd?"
Eller borde jag kanske skapat en ny tråd för detta önskemål...?