hej som rubriken lyder så har jag rullat ut gräs för snart 3 veckor sen, enligt beskrivningen skulle man köra ut gödning innan man rullade och nu 3 -4veckor efter, kan det vara risk att övergöda om man kör ut gödningen efter 2,5 vecka hade varit fint och köra ut det nu pga att det ska regna en massa
 
3 dagar är nog inte livsavgörande.
 
Tror absolut inte att det ska vara några problem om gräset verkar ha etablerat sig bra och i övrigt är friskt.

Se bara till att det kommer nog mycket regn, minimum är 10mm nederbörd enligt mig.
 
tänkte mest om man kanske skulle vänta in den fjärde veckan :)
 
ja för övrigt har gräset etablerat sig väldigt bra! tack för era snabba svar
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.