Hej,
Har köpt en obehandlad förrådsdörr som jag ska grundolja och sedan lasera. Har förstått att ytan ska ruggas upp för att vidhäftningen ska förbättras, men bär ska detta göras egentligen? Är det innan eller efter det att jag grundoljar?
/L
 
Hej. Obehandlat trä behöver inte ruggas upp. Mvh
 
Tackar!
Gäller detta även för dörrar av denna typ (som jag antar har en yta av ngt slags skivmaterial)?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.