L lantzen #1 Medlem · skåne · 187 inlägg 17 mar 2021 19:40 lantzen Medlem skåne 187 inlägg 17 mar 2021 19:40 #1 Hej, Har köpt en obehandlad förrådsdörr som jag ska grundolja och sedan lasera. Har förstått att ytan ska ruggas upp för att vidhäftningen ska förbättras, men bär ska detta göras egentligen? Är det innan eller efter det att jag grundoljar? /L
Hej, Har köpt en obehandlad förrådsdörr som jag ska grundolja och sedan lasera. Har förstått att ytan ska ruggas upp för att vidhäftningen ska förbättras, men bär ska detta göras egentligen? Är det innan eller efter det att jag grundoljar? /L
M Micke R. #2 Medlem · Skåne · 174 inlägg 17 mar 2021 20:03 Micke R. Medlem Skåne 174 inlägg 17 mar 2021 20:03 #2 Hej. Obehandlat trä behöver inte ruggas upp. Mvh
L lantzen #3 Medlem · skåne · 187 inlägg 17 mar 2021 20:47 lantzen Medlem skåne 187 inlägg 17 mar 2021 20:47 #3 Tackar! Gäller detta även för dörrar av denna typ (som jag antar har en yta av ngt slags skivmaterial)?
Tackar! Gäller detta även för dörrar av denna typ (som jag antar har en yta av ngt slags skivmaterial)?