2 680 läst ·
5 svar
3k läst
5 svar
rs232 porten på ivt greenline?
nån som har info om vad som gäller, kopplingsschema eller dylikt för att kunna dra ut info till en sql databas och föra statistik?
är själv ingen nifty programmerare, men har nasty folk på jobbet som kan hjälpa mig på traven där
cheerios
är själv ingen nifty programmerare, men har nasty folk på jobbet som kan hjälpa mig på traven där
cheerios
Hur länge ska en värmepump hålla?
Hur länge brukar datorer "hålla"?
Hur länge håller datorkomponenterna i de har maskinerna?
Som sagt, känn er blåsta
om ni köpt en VP med inbyggd dator, i alla fall om ni behöver reservdelar om några år.
Hur länge brukar datorer "hålla"?
Hur länge håller datorkomponenterna i de har maskinerna?
Som sagt, känn er blåsta
är en grym skillnad på industri datorer bas... de ligger 5 år efter i utvecklingen känns det som... mer kvalitet än hastighet...
hur länge en värmepump håller vet jag inte...
hur länge en dator håller, LÄNGE om man sköter dem väl
datorkomponenter? oftast bara fläkt och hd/cd som man behöver byta, har du hanterat komponenterna som inte rör sig fysiskt i esd miljö så blir svaret LÄNGE där med

har tex en dator som gått 24/7 med nt3.51 på ett gammalt jobb som jag satte upp 94, och den snurrar fortfarande (sköter nåt växelkör)...
hur länge en värmepump håller vet jag inte...
hur länge en dator håller, LÄNGE om man sköter dem väl
datorkomponenter? oftast bara fläkt och hd/cd som man behöver byta, har du hanterat komponenterna som inte rör sig fysiskt i esd miljö så blir svaret LÄNGE där med
har tex en dator som gått 24/7 med nt3.51 på ett gammalt jobb som jag satte upp 94, och den snurrar fortfarande (sköter nåt växelkör)...
Produkter som diskuteras: "fläkt"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden