2 383 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
rotavdrag vid bygge av nytt hus?
jag har lite funderingar kring rot-avdrag. vi ska snart börja bygga nytt hus och nu undrar jag om nån vet om man får göra rotavdrag på avloppsarbeten och när man borrar efter vatten. och om nån kanske kan tipsa om man får göra mer avdrag för något!
Tyvärr inte, först efter 5 år om jag minns rätt.
Klicka här för att svara