Hejsan!
Går i tankarna av att bygga en lada på ca 9*12m, det ska vara 3 väggar med en helt öppen kortsida samt kallställd.
Funkar det bra att lägga 3 sidor med lecasten som upplag för hela bygget eller kommer det vara för klent?
Tänker att det blir mycket billigare att bygga allt på lecasten.