5 591 läst ·
18 svar
6k läst
18 svar
Rosttrög (typ Corten) plåt i Göteborg
Ser ingen anledning till att du skall bli putt och känna dig kränkt? Tipset är att först läsa vad det är som efterfrågas innan man svarar på nåt helt annat.Danieldndnbd skrev:
Jag tror det löser sig, jag har fått svar på mail där jag kan köpa plåten för inköpspriset + 10-15% av ett stort företag ca 150km bort. Ritar jag upp det så bockar dom det åt mig med. Måste bara bestämma hur det skall se ut.
Allvetare
· Västra götaland
· 10 928 inlägg
Har du kollat montanos priser på hemsidan, de brukar väl ligga i det övre spannet?
Jag har köpt från "Rostikt" i Alingsås, de håller bara på med corten så de kanske får bättre priser in.. Jag brukar få en del reklam om att de gärna gör anpassade projekt, så det kanske går att pressa priset lite på plåten och få allt skuret och hemlevererat för rimliga pengar..
Jag har köpt från "Rostikt" i Alingsås, de håller bara på med corten så de kanske får bättre priser in.. Jag brukar få en del reklam om att de gärna gör anpassade projekt, så det kanske går att pressa priset lite på plåten och få allt skuret och hemlevererat för rimliga pengar..
Skall kolla med dom, det är mycket närmare att hämta. Hemleverans lär jag knappast behöva, både format och vikt går på släpkärran.Dan_Johansson skrev:
Har du kollat montanos priser på hemsidan, de brukar väl ligga i det övre spannet?
Tack för tipset.
Klicka här för att svara