Hej!

Håller äntligen på att bli dags att kasta ut den gamla glashällsspisen och köpa en 90 cm rostfri gasspis (gasol). Men vilken? Några tips?

Har tittat (suktat) efter en Ilve Prof. Plus Hi-Tech P90VMP, men finns det några alternativ? (gärna lite billigare ;)

Ikea har en för 10 000.

Köp Ilve i italien, sök på ilve på ebay.it
Där finns det en serös handlare som heter Prusciano commerce ( användare trullo62), har Ilves gasspisar för halva priset mot sveriges extremt dyra lyx-produkt priser ( Sverige gas=lyx)
Har köpt mitt SMEG kylskåp där m.m.

Glöm inte att beställ med rätt munstycke bara, stadsgas eller gasoltub ?
Om du har gasoltub så ska det var ett munstycke för propan (LPG)

.Henrik

tallmilan:
säljaren du refererar till på ebay.it, kan dom bistå med samma Smeg som Smeg i Sverige tror du?
Jag menar då att dysor för omställning till gasol (G30) och stadsgas (G110 och G120) medföljer när man köper häll i Sverige...
Vet du?

tallmilan skrev:
Köp Ilve i italien, sök på ilve på ebay.it
Där finns det en serös handlare som heter Prusciano commerce ( användare trullo62), har Ilves gasspisar för halva priset mot sveriges extremt dyra lyx-produkt priser ( Sverige gas=lyx)
Har köpt mitt SMEG kylskåp där m.m.

Glöm inte att beställ med rätt munstycke bara, stadsgas eller gasoltub ?
Om du har gasoltub så ska det var ett munstycke för propan (LPG)

.Henrik
Ilves prylar brukar inkludera munstycken för samtliga förekommande gastyper.

Strirra er inte blinda på Ilves (Aquapools) listpriser.De flesta ÅF kan ge en stadig rabatt om lämnar in en offertförfrågan. Fick själv 30% rabatt när jag köpte mina Ilvegrejer. I och för sig tillsammans med lite andra vitvaror.

jag köpte e-lux, och är mycket nöjd så här långt.

e-lux gasspis är italiensk. Zanussi?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.