Hej,
Tidigare husägare skapade ett ormbo av skarvar taket in pannrummet. Mycket skall dras om men många kopplingar/skarvar blir kvar. Tanken är att sänka taket för att dölja rör och skarvar. Är det ok att sätta ett innetak med lösa plattor (som bilden nedan). Klassas det som inspekterbar koppling/skarv och ej som dold skarv?
Tack
Tidigare husägare skapade ett ormbo av skarvar taket in pannrummet. Mycket skall dras om men många kopplingar/skarvar blir kvar. Tanken är att sänka taket för att dölja rör och skarvar. Är det ok att sätta ett innetak med lösa plattor (som bilden nedan). Klassas det som inspekterbar koppling/skarv och ej som dold skarv?
Tack
Medlem
· Västernorrland
· 12 012 inlägg
ja den installationen var ju fin..............
Klicka här för att svara

