Vet inte riktigt hur jag skall lösa rörgenomföringen som för övrigt går till köket. Den pluggade delen har gått och skall gå till Bad/Dusch blandare. Hur skulle ni lösa/löst genomföringen?
Största anledning till varför jag undrar är att "anslutningen"(Muttern) till T-korset kommer att sitta iväggen i princip. Måste jag bygga om rörgenomföringen?