Hej, har nyss anlitat en firma som renoverat mitt badrum. Vid varje krök har verktyget rörmokaren använt lämnat repor ner till kopparfärgen, jag kanske är petig, men det är lite störande, nåt man bör klaga på?
Sen kan man ju undra varför dom kromade rören inte är likadana, högra delen innan rörkopplingen har en mer matt/titan nyans medan vänstra delarna är mer blank krom, lite störande med tanke på att rördragningen är det som blev fulast i badrummet men det gick inte göra på nåt annat sätt tydligen.
La med ett par bilder.
Sen kan man ju undra varför dom kromade rören inte är likadana, högra delen innan rörkopplingen har en mer matt/titan nyans medan vänstra delarna är mer blank krom, lite störande med tanke på att rördragningen är det som blev fulast i badrummet men det gick inte göra på nåt annat sätt tydligen.
La med ett par bilder.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Gick det inte att dra vattnet i väggarna när ni renoverade badrummet? Vattenledningar i taket så nära spottar måste kasta jättemycket skuggor?
Kan tyvärr inte hjälpa dig med dina frågor men har aldrig hört eller sett att koppar skulle bli synligt vid böjar.
Kan tyvärr inte hjälpa dig med dina frågor men har aldrig hört eller sett att koppar skulle bli synligt vid böjar.
Får man ens dra rör i väggarna?Johanox1 skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 388 inlägg
Det ser hempulat ut. Varför har de dragit rören i taket, och varför saknas det rörklammer?
De synliga prisolrören ser också rätt B ut.
Skadorna på rören beror antingen på ett slitet bockverktyg, eller ett av låg kvalitet.
De synliga prisolrören ser också rätt B ut.
Skadorna på rören beror antingen på ett slitet bockverktyg, eller ett av låg kvalitet.
Rörklammer finns där rören går ner på kaklet, men som du säger, saknas i taket om det var där du menade.L lordi skrev:
Klicka här för att svara