Till cellplast kanske den skulle duga, om man bortser från att den är livsfarlig.

mattiasp skrev:
Till cellplast kanske den skulle duga, om man bortser från att den är livsfarlig.
Är inte bojsänke ett bättre användningsområde, om man bortser från att den är för lätt?;)

Alfredo skrev:
Är inte bojsänke ett bättre användningsområde, om man bortser från att den är för lätt?;)
Lätt?, med den klingan?? :)

Jag gissade mest vad de kan ha använt den till. Troligen inte bojsänke. Att man inte bör använda den tror jag att alla är överens om.

mattiasp skrev:
Jag gissade mest vad de kan ha använt den till. Troligen inte bojsänke.
Det var absolut inte meningen att kritisera ditt inlägg! Sorry om det lät så! :o

Jag är mer böjd att tro att det bara är något trams. Någon har haft mycket litet att göra, en trasig cirkelsåg och en vedkapsklinga, och sen uppstod det där monstret.

• Gilla
-PC- och 1 till
  • Laddar…
Gangstervärlden säljer ut?

Sticksår.JPG

Slut gummiträd?

• lm.JPG
  • Gilla
johamn
  • Laddar…
vojma skrev:
Slut gummiträd?
Nu har du nog dissat halva svenska befolkningen som har förmågan att blanda ihop hjul, däck och fälg. :)

• Gilla
johamn
  • Laddar…
Paul-Staffanstorp
raveper skrev:
Undrar om detta är en diss av chefen [länk]
Eller så är Roger "Manfreds" chef och trött på att han inte får något gjort på dagarna... ;)

• Gilla
mycke_nu
  • Laddar…
Roger verkar dock inte ha något företag registrerat på sig själv iaf.

Nimajneb skrev:
Nu har du nog dissat halva svenska befolkningen som har förmågan att blanda ihop hjul, däck och fälg. :)
Halva? Är det så illa?

Kanske ett nytt grundskoleämne: "Kortkurs - 2 tim - Lär dig de grundläggande begreppen avseende fordon"

vojma skrev:
Halva? Är det så illa?

Kanske ett nytt grundskoleämne: "Kortkurs - 2 tim - Lär dig de grundläggande begreppen avseende fordon"

Lägg till 2 timmar och lär dom skillnaden på stuprör och hängrännor och att det inte finns något som heter stupränna.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.