scubasteve1983 skrev:
Lägg till 2 timmar och lär dom skillnaden på stuprör och hängrännor och att det inte finns något som heter stupränna.
Stupränna - allt ett stuprör och hängränna kan göra!

Stupränna - En hängränna på fel håll helt enkelt. Det finns så många Martin Timellare därute..

scubasteve1983 skrev:
Lägg till 2 timmar och lär dom skillnaden på stuprör och hängrännor och att det inte finns något som heter stupränna.
Hur många timmar till behövs för att kunna se skillnad på en grävmaskin och en grävskopa?

Eller att en bult är ett ogängat maskinelement, till skillnad från en skruv.

• Gilla
Maxikatten
  • Laddar…
Och vad är en planka........

F
Nimajneb skrev:
Nu har du nog dissat halva svenska befolkningen som har förmågan att blanda ihop hjul, däck och fälg. :)
Gäller även en del "yrkesmän". Jag köper alltid däck på nätet i Tyskland eller England men det brukar kosta en slant att få dom på fälg, vanligtvis 600kr för ett set på alufälg. På väg hem från jobbet så hittade jag en skylt på en gummiverkstad "däckbyte 200kr/bil". Jag är pinsamt lättroad och hade riktigt kul när missförståndet skulle redas ut....

• Gilla
-PC- och 2 till
  • Laddar…
http://www.blocket.se/horby/Varsting_cirkelsag_42697165.htm?ca=2&w=3&last=1

Förmodar att han är less på att ha den stående där...

Makita WST01, säljes eventuell om inte ägaren Johan Bohlin hämtar den innan måndag. Denna cirkelsåg på bord är nog en av de värsta jävlarna som finns. Makitas största köpt 2012, säljes för 1500 kr eller högstbjudande, nypris ca 12500 kr. Kommer inte Johan och hämtar den hemma hos Sandell så är den din för 1500 kr. Ring Johan direkt och stäm av om han vill ha den eller inte.

(Kunde inte ta skärmdump på mobilen)

Sent from my jobb using Byggahus

9721617589.jpg

F
Mell skrev:
[länk]

Förmodar att han är less på att ha den stående där...

Makita WST01, säljes eventuell om inte ägaren Johan Bohlin hämtar den innan måndag. Denna cirkelsåg på bord är nog en av de värsta jävlarna som finns. Makitas största köpt 2012, säljes för 1500 kr eller högstbjudande, nypris ca 12500 kr. Kommer inte Johan och hämtar den hemma hos Sandell så är den din för 1500 kr. Ring Johan direkt och stäm av om han vill ha den eller inte.

(Kunde inte ta skärmdump på mobilen)

Sent from my jobb using Byggahus
Är inte WST01 bara sågbordet?

Bra pris är det. Tror knappast att det blir nån affär dock.

Ja lådan kostar väl åtminstone 2-3 ggr mer än borrmaskinen...

Inget fel på den där borrmaskinen. Jag har en sådan sen närmare tio år som "slaskmaskin" och den gör vad den ska för pengarna. Jag har för mig att den faktiskt kostade flera hundralappar en gång i tiden på Classe... ;):p

Fast jag tror inte borrmaskinen ingår i priset...

sunqan skrev:
Fast jag tror inte borrmaskinen ingår i priset...
Nej det har du nog rätt i. Jag tittade bara på bilden...

F
fsn skrev:
Gäller även en del "yrkesmän". Jag köper alltid däck på nätet i Tyskland eller England men det brukar kosta en slant att få dom på fälg, vanligtvis 600kr för ett set på alufälg. På väg hem från jobbet så hittade jag en skylt på en gummiverkstad "däckbyte 200kr/bil". Jag är pinsamt lättroad och hade riktigt kul när missförståndet skulle redas ut....

Nu var det dax för "däck byte" på lets deal..... Däckskifte för 119kr.

http://www.letsdeal.se/deal/9206317/city/0

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.