Spånbrytare, används i de stora installationerna för att lösgöra packat spån vid utblåset ;)

Nja, det är ingen spånsug, det är en sk. spånsprätt.

Du använder din byggsåg eller hyvel precis som vanligt, fast utan uppsamlingspåse, sedan kör du ett par vändor i högen på golvet med spånsprätten, och vips så är den borta, det underlättar såklart ifall det blåser lite och du står och sågar utomhus.

End skrev:
Karl säljer definitivt en spånsug i och med att han även annonserat ut en rikt och planhyvel.
Lägger också min röst på att han bläddrade fram fel fil i "Mina bilder".

Länk till rikt&planhyveln:
[länk]
Nej det gjorde han nog inte då det står spånsug i bägge annonserna.

Vad tror ni om denna då?
blocket_998.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
jullejohansson
  • Laddar…
Det där är ju bara trams. Det är sånt man hittar på bestofblocket.se.

(Det kostar ju ändå en slant att annonsera. Varför köper man inte en glass i stället?)

för 400 hade jag kunna köpa den och renovera. Men mer än så är det inte värt :P

andersmc skrev:
...Varför köper man inte en glass i stället?)
Med tanke på säljaren så har de nog redan glass så det räcker. :)

jac skrev:
Med tanke på säljaren så har de nog redan glass så det räcker. :)
Ja, jisses. Ser jag nu...

Det kanske det som är subliminal varseblivning. Jag hade sett det där "glass" i annonsen utan att medvetet registrera det. Därför det dök upp i huvudet när jags skrev. Lite creepy...

arwid skrev:
Det här är ingen verktygsannons och det är minst sagt tveksamt om den ens är laglig att sälja då den knappast är till för att odla chili även om säljaren påstår det :rolleyes:

(någon får gärna spara annonsen och lägga upp den jag är inte så duktig på sådant)

[länk]
Den var ju riktigt bra! :D

arwid skrev:
Det här är ingen verktygsannons och det är minst sagt tveksamt om den ens är laglig att sälja då den knappast är till för att odla chili även om säljaren påstår det :rolleyes:

(någon får gärna spara annonsen och lägga upp den jag är inte så duktig på sådant)

[länk]
Lägger upp en pdf med annonsen, så att den inte försvinner.
För det var ju lite underhållande att den säljs som en chiliodling.

Kan förtydliga att det inte jag som säljer den, så det inte blir några funderingar ;-)

• Gilla
Johan Gunverth
  • Laddar…
Insane! Är det ens lagligt?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.