870 läst · 4 svar
870 läst
4 svar
Rörmokare Växjö
Hej.M MoveMe skrev:
En enkel sökning på Eniro så fick jag fram 75st olika rörmokare I Växjö.
https://www.eniro.se/rörmokare+växjö/företag
Någon av dessa bör ju kunna fixa detta inom en vecka. Att du fått 1 år som svar finns jag högst märkligt. En duschblandate ligger väl på runt 300-3500kr och en köksblandare i det prisspannet också allt beroende på fabrikat och modell.
Skall dessa bara bytas och inget annat så tar det max 20 minuter / enhet för en vvs montör.
Vh Alexander
Mja, jag har gått igenom hela listan. Det är många som bara sätter in värmepumpar, ventilation och spolar rör. Nån håller bara på med vattenfilter, elektriker är med i den listan också. Allt som allt finns det ca 15 rörmokare i Växjö. Jag har kontaktat dem. Inte alla har svarat än. Eniro är nog det första stället man söker på....Scsi skrev:
Hej.
En enkel sökning på Eniro så fick jag fram 75st olika rörmokare I Växjö.
[länk]
Någon av dessa bör ju kunna fixa detta inom en vecka. Att du fått 1 år som svar finns jag högst märkligt. En duschblandate ligger väl på runt 300-3500kr och en köksblandare i det prisspannet också allt beroende på fabrikat och modell.
Skall dessa bara bytas och inget annat så tar det max 20 minuter / enhet för en vvs montör.
Vh Alexander
Kolla referenser & omdömen är mitt råd. Detta får man komma ihåg är ett litet jobb men det finns firmor som ser möjligheten att skapa en längre kundrelation även via småjobb.
Om företagen hade tänkt så skulle jag fått bättre bemötande tror jag. Nån sa att han inte gav fast pris till nya kunder. Nån sa att väntetiden va 1 år, nån annan 10 mån...H Harald Blåtumme skrev:
Känner inte att jag kan välja, blir glad om nån vill göra jobbet, som kan ge mig ett ca pris för jag har inte mycket pengar kvar.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Rörmokare vs. prova själv
Vatten & Avlopp -
Hantverkare installerat diskmaskin och blandare, be rörmokare godkänna
Vatten & Avlopp -
Fyllnadsmassor bortskänkes i Gemla (Växjö)
Fyllnadsmassor -
2 rörmokare säger olika om 1- vs 2-rörssystem
Värme allmänt -
Rörmokare Växjö
Referenser Hantverkare & Entreprenörer
Populärt i forumet
-
Murare har dumpat skräp på grannens mark
Referenser Hantverkare & Entreprenörer -
Hur tar man emot en hantverkare?
kontrollansvarig slutar
Murstocken suger vatten, blött under huset…
Låst kista och trasig nyckel
Referenser Hantverkare & Entreprenörer