P PeterK #1 Medlem · 15 inlägg 24 aug 2004 21:09 PeterK Medlem 15 inlägg 24 aug 2004 21:09 #1 Hej Nån som har nåt tips om hur man fixar till skruvhål i trädörrar? Innerdörrar från 50-talet. Vill gärna ha kvar dörrarna, men tidigare ägare har skruva och tom pluggat i dörrarna så det ser inte snyggt ut. Tack på förhand! Peter
Hej Nån som har nåt tips om hur man fixar till skruvhål i trädörrar? Innerdörrar från 50-talet. Vill gärna ha kvar dörrarna, men tidigare ägare har skruva och tom pluggat i dörrarna så det ser inte snyggt ut. Tack på förhand! Peter