Håller på och river lite på vinden då vi ska inreda delar av den. Började med vår gamla takkupa och hade tänkt riva fönsterväggen och sätta i nya fönster men stötte på patrull ganska omgående.
Är det nån mening att anmäla till försäkringsbolaget eller är det bara att riva och bygga upp igen? Huset är byggt 1944.