Håller på och river lite på vinden då vi ska inreda delar av den. Började med vår gamla takkupa och hade tänkt riva fönsterväggen och sätta i nya fönster men stötte på patrull ganska omgående.
Är det nån mening att anmäla till försäkringsbolaget eller är det bara att riva och bygga upp igen? Huset är byggt 1944.
 
  • Renoveringsarbete på takkupa från 1944 med synlig skada och mögel.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Renovering av vind: skadad fönstervägg med spår av mögel och fukt, behov av byte.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Skador från röta och insektsangrepp på takstol i vind från 1944 hus under renovering.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Allvarlig träskada på takkupa i vind, mögel och röta i gammalt trä, indikerar behov av renovering.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.