927 läst ·
6 svar
927 läst
6 svar
Riva parabolen?
Parabol är omodernt säger hustrun som bara ser nätTV numera. Har en motordriven som inte använts på länge och jag tänkt trimma in när antenngubben ska hit och skruva.
Kan tänka mig att de har ett värde när nätet inte fungerar som är sällan.
Inget att ha längre?
Kan tänka mig att de har ett värde när nätet inte fungerar som är sällan.
Inget att ha längre?
Har provat tv via internet koppartråd 2 gånger men det har krånglat. Ska få fiber till hösten och ska då prova igen.
Får beröm för vilken fantastisk bild vi har med parabol. Men den är inte lika fantastisk när det är dåligt väder.
Får beröm för vilken fantastisk bild vi har med parabol. Men den är inte lika fantastisk när det är dåligt väder.
Som med vår takantenn där 2 av 3 uttag slås ut men tredje funkar perfekt där ingen är.slurppe99 skrev:
Ha den kvar, det är bara så irriterande när internätet saggar ihop bara för att det är nåt jädra VM.
Klicka här för att svara