Jag sitter och fixar med ritningar till bygganmälan för om/tillbyggnad och har fastnat på en sak. På övre plan ska vi sätt in ett halvmåneformat takfönster/kupa av ”homeja-typ”. Ska detta ritas in på planritningen och i så fall hur?
Klicka här för att svara

