Hej
Vi har installerat fyra takfönster i vårt befintliga tak.
Vi har et Plannja trend klicktak.
Så här ser det ut och plåtslagaren säger att det är den enda lösningen när vi har ett tak som vårt för att säkerställa att det inte läcker, annars skulle han behöva lägga om en betydande del av taket till 3-4 gånger kostnaden (nu betalar vi 70 000 kronor för plåtarbetet).
Jag är inte alls nöjd med utseendet. Har han rätt i att det är det enda sättet om vi inte lägger om taket?