Jag vet. Det var lite inputs gissning jag var ute efter. Något annat får man inte på ett forum tänker jag. Besiktningsman tyckte inte att det kräver åtgärder. Kvalietsintygen finns dessutom. Bekräftar igen att det med badrum är svårt.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.