Hej, har precis införskaffat en ny lgh. Jag har köpt den och är den första som flyttar in i nyproduktionen... igår diskade jag hemma och märkte att det rinner (int emycket) små droppar då och då från röret.

Är det här något som bör ingå att fixa hos rikshem?
 
Angel V Angel V skrev:
Hej, har precis införskaffat en ny lgh. Jag har köpt den och är den första som flyttar in i nyproduktionen... igår diskade jag hemma och märkte att det rinner (int emycket) små droppar då och då från röret.

Är det här något som bör ingå att fixa hos rikshem?
Ingick diskmaskinen i lägenhetsproduktionen? Vilket rör? bild?
 
Låter som en uppenbar garantifråga. Var exakt droppar det?
 
  • Gilla
BirgitS och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.