Hej, har precis införskaffat en ny lgh. Jag har köpt den och är den första som flyttar in i nyproduktionen... igår diskade jag hemma och märkte att det rinner (int emycket) små droppar då och då från röret.
Är det här något som bör ingå att fixa hos rikshem?