1 270 läst ·
2 svar
1k läst
2 svar
Rimligt pris för dränering?
Hej,
jag har fått en offert för dränering men vet inte om priset är rimligt. I jobbet ingår:
Grävning, 100mm Isodrän, dräneringsrör, mmakadamm, lister, fiberduk, fässen, spikplugg, fogmassa, nya dagvattenledningar, dräneringsbrunn och pump med inbyggd flottör.
För detta jobb vill firman ha 144 000 kr inklusive moms innan rotavdrag. Huset är en fristående enplansvilla på 74 kvm med källare. Huset står i Malmö.
Är priset rimligt? Jag fick ett bra intryck av personen som var här.
jag har fått en offert för dränering men vet inte om priset är rimligt. I jobbet ingår:
Grävning, 100mm Isodrän, dräneringsrör, mmakadamm, lister, fiberduk, fässen, spikplugg, fogmassa, nya dagvattenledningar, dräneringsbrunn och pump med inbyggd flottör.
För detta jobb vill firman ha 144 000 kr inklusive moms innan rotavdrag. Huset är en fristående enplansvilla på 74 kvm med källare. Huset står i Malmö.
Är priset rimligt? Jag fick ett bra intryck av personen som var här.
Produkter som diskuteras: "spikplugg"
Spikplugg
Spikpluggar är infästningskomponenter designade för att användas med spik och kan användas i flera olika material. Dessa pluggar har en förförankrad spik inuti sig, vilket gör installationen snabb och enkel.
Läs mer
Klicka här för att svara