Ja den saknar jag ju tyvärr. har å andra sidan 4 PIR så det kanske är värt något. Får väl prova på Blocket och Tradera och får jag det inte sålt kan jag ju alltid sätta det i husvagnen.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.