Har nu rengjort pannan och fyllt på vedförrådet, även justerat Tigex en aning, får se vad det gör för skillnad. Jag har nämligen märkt att röken tidvis kunnat gå fel hål så man har känt lite av doften i källaren.

Det har gått 9 påstar på 1 vecka så det var vad jag uppfattade som strax under 1,5 påsar om dagen.

I det rum som är kallast har jag viket undan gardinen som hängde förr tidigare och det verkar som temperaturen då ökat i rummet till 21 vilket är lite mycket i ett rum som man sover. Temporärt har jag sänkt termostaten ett steg till 7 men troligen bör jag egentligen justera ner kurvan till 1.7-1.8 eller något i den stilen så att den följer det varmaste rummet.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.