Handtaget på utsidan av en lägenhetsdörr sitter löst och man får det med sig om man inte trycker ned mycket försiktigt. Förefaller när jag googlar bilder vara antingen ASSA Classic 6696 (med returfjäder) eller ASSA 696 Basic (utan returfjäder). De ser likadana ut i designen såvitt jag kan se. Behövs returfjädern? Ska bara byta trycket, passar båda modellerna oberoende av vilken modell på trycke av de två nämnda som sitter där (löst) nu?
Dum fråga?