Håller på att bygga rörsytem till damsugaren i verkstaden och skulle behöva delar för att göra fler slangar. Alltså slang och kopplingar. Jag tror faktiskt att festools slang passar även till min damsugare (Alto Aero 840) så frågan är om man kan köpa festool´s anslutningar lösa? skulle i nuläget behöva iaf 3 korta slangar!

Det finns i festools sortiment. Sen kan du köra med stihls slang, billigare än festools. Finns på meter.

Jag har letat på festools hemsida men hittar inget där. Någon som vet var på sidan man kan hitta dessa tillbehör?

Varför inte Alto när det är det du har?

Jo för på altos hemsida finns ingen information alls om reservdelar eller tillbehör och eftersom det är lördag tvivlar jag på att dom svarar om man försöker ringa till dom;)

Går du in och tittar på t.ex Miles, så har dom lera olika sådana här, dessutom brukar du få upp länkar till liknande produkter.

Jag brukar göra så när jag är osäker över artikelnr och inte hittar den specifika prylen på festool sidan.

Får du bara tag på ett artikelnr på prylen brukar du kunna söka på den med sökfunktionen på festools hemsida med.

Här finns nilfisk altos hela sortiment med slangar och anslutningar inklusive priser http://np.netpublicator.com/netpublication/n43258195
Slangar, städset och kopplingar mm s.118-135. Bara att ta nr och beställa vad man behöver från närmaste handlare. Men det är inte billigt, inte ens säker på att det alltid är billigare än Festool (fast det måste det väl vara eller?)

/woodchcuk

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.