Jag kom på att Kabetex i kinna säljer allt inom lager och remmar och smörjning ,så jag kontaktade dom och då fixar de nya bättre ringar i specialmaterial med rätt storlek för högre nötningstålighet då dom gamla va för stora.
Finns en likadan på föräldragården som jag precis planerar att få fart på igen och remmarna har alltid varit ett gissel på denna modellen. Perfekt att veta att det finns att få tag på 👍.
Du får gärna posta längden/omkretsen på remmarna som kabetex gör åt dig.
Fick ett par från nån här på forumet som hade beställt från Österrike vill jag minnss.
Du får gärna posta längden/omkretsen på remmarna som kabetex gör åt dig.
Fick ett par från nån här på forumet som hade beställt från Österrike vill jag minnss.
Klicka här för att svara
