Hej!
Jag söker information om mekanismen som syns på bilden. Jag behöver köpa den vita plastdelen som syns på fotot, men jag vet inte vem som är tillverkaren eller vilken modell det är.
Är det någon som kan hjälpa mig att identifiera:
Jag söker information om mekanismen som syns på bilden. Jag behöver köpa den vita plastdelen som syns på fotot, men jag vet inte vem som är tillverkaren eller vilken modell det är.
Är det någon som kan hjälpa mig att identifiera:
- tillverkaren,
- typ eller modell på mekanismen,
- eller var jag kan köpa den vita delen som syns på bilden?
Tyvärr har jag ingen information om fabrikatet. Jag köpte lägenheten för 5 år sedan och har inte fått några uppgifter om fönstren. De verkar vara ganska nya, kanske från omkring 2005/2006, men jag är inte helt säker.
Jag ska försöka se om det finns någon dokumentation hos BRF:en. Just nu är alla lediga och på Allabrf har jag inte hittat någon information. Lägenheten är uthyrd för tillfället. Ett av två sådana fönster saknar den här plastdelen. Den måste ha lossnat och fallit av. Det går inte att öppna fönstret utan extra verktyg.
Jag ska försöka se om det finns någon dokumentation hos BRF:en. Just nu är alla lediga och på Allabrf har jag inte hittat någon information. Lägenheten är uthyrd för tillfället. Ett av två sådana fönster saknar den här plastdelen. Den måste ha lossnat och fallit av. Det går inte att öppna fönstret utan extra verktyg.
Tack för hjälpen! Det var väldigt snabbt!
Klicka här för att svara