Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
hej! Jag har börjat montera ett mora blandarfäste rotkoppling.
Jag har gängat in 1/2 tums rotkopplingarna i fästena i väggen och justerat in så att fästet går att föra på lätt, men från början stod kopplingarna lite snett och det gick lite trögt att föra på fästet bara lite trögt.
Nu när jag kollar på kopplingarna så finns det några minimala längsgående repor som man inte känner med fingrarna med dom syns. Så jag undrar om det kommer bli tätt sen vet inte riktigt hur det tätar sen när man monterar blandaren